Film Tavsiyesi


Dırımmmm dırıımmmmm bir Tim Burton Filmiiiiiii karşınızda. İzlemeyenleriniz varsa mutlaka izlesin. Ben bugün üçüncü kez izledim ve yine izlediğimde içim mutlulukla doldu. Bazen o kadar kötü, fesat insanlarla bi arada olmak zorunda kalıyoruz ki içimiz hep bi kırık, kalbimiz hep bi soğuk oluyor onlara karşı. İşte ona rağmen bu filmi izlediğinizde her şeyi unutuyorsunuz. Yani en azından bende öyle oluyor. Bu yazıyı okuyan ve şu anda kırgın olan, morali bozuk olan her kim varsa her şeyi unutup mutlu olabilmeniz umuduyla sizlere nacizane film tavsiyemi sunuyorum. Arka fonda film müziği (Pearl Jam-Man of the hour) eşliğinde de sizleri selamlıyorum. Şarkısı da bir o kadar iyi.  

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Steve Taylor'dan güzel bir şiir

Şarkıyı çok sevdim. :)

Nasıl kilo verdim?